söndag 19 december 2010

Färdig PIM:ad för det här året

Äntligen är jag klar med den tredje examinationen i PIM. Skönt när man når sina uppsatta mål. Mina var att bli klar innan jul och vara den första på Ulriksbergskolan att nå nivå 3.

Kan inte påstå att det varit så värst svårt, men det har ju helt klart tagit tid. Kanske inte 40 timmar som det är sagt att normal-användaren ska klara det på, men i alla fall 20. Det värsta med sista uppgiften var att man skulle spela in en berättarröst. Att lyssna på sin egen röst är jobbigt. Att dessutom behöva göra det under flera timmar är vedervärdigt. Men nu är det gjort och nu ska jag inte spela in och lyssna på mig själv på bra länge.

Uppdatering: det visade sig visst att man skulle göra ett radioinslag i 4:an med intervjuer, så då måste jag nog ändå stå ut med min egen röst snart igen.

Nu återstår bara nivå 4 och 5.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar