lördag 18 juli 2009

När kommer På spåret - the complete series på DVD?

Tittade i afton på Sommarkväll med Ann Lundberg, ett väldigt trevligt program. En enastående bra line up bjöd hon om: Ingvar Oldsberg, Katarina Hulting, Janne Josefsson, Elisabeth Höglund, Robin Paulsson och Glenn Hysén.

Ingvar var i sitt esse. Jag påmindes också om hur mycket jag faktiskt saknat Katarina Hulting, en av mina absoluta favoriter på SVT-sport. Hon slutade dessvärre för lite mer än ett år sedan.

Men så slog det mig plötsligt under programmets gång. När kommer På spåret-boxen. Jag vill ha dom samlade säsongerna på DVD. Är det bara jag som är dum i huvudet och skulle köpa den? Jag tror inte det. Jag tror att många skulle vara intresserade av den.

3 kommentarer:

  1. Den finns redan. Åtminstone om man får tro Tony och Sunken från Hipp Hipp!

    Jag vill ha den!

    SvaraRadera
  2. Jag skulle köpt den!

    SvaraRadera
  3. Hade lätt köpt den med :D

    SvaraRadera